Dag 6: 4 juli 2023: Party 4th of July

5 juli 2023 - Ocho Rios, Jamaica

Vandaag hebben we een hele dag gevaard op zee.
Na het ontbijt ben ik samen met Maysa en mijn mama gaan zwemmen in het zwembad.
Het zwembad heeft 4 verschillende waterglijbanen en ik heb ze allemaal gedaan!
Boven het zwembad is er ook een klimparcours.
Die heb ik samen met Maysa gedaan. Het was echt een superleuke dag!

Kidspool2Kidspool

Vandaag was het ook een speciale dag voor al de Amerikanen: Independance Day (4th july).
Op deze dag werd Amerika onafhankelijk van het Verenigd Koninkrijk. Dit was op 4 Juli 1776.

4th July14th July2

Heel de boot werd versierd met de Amerikaanse vlag.
De mensen kleedden zich in de kleuren van de vlag van Amerika: Rood, wit en blauw.
Er werden ook veel taarten en gebakjes gemaakt in die kleuren.

4th July

s'Avonds konden we de kapitein van de boot zien.
Samen met papa en Maysa hebben we een foto getrokken met hem.
Mijn mama was er  jammer genoeg niet bij want zij was naar de Spa.

Kapitein1 Kapitein Spa

Er werd gezongen en feest gevierd op de boot. Het was echt supperdruk!

Kijk maar zeker naar de video op de blog!

1. Fatiha kaddouri:
    6 juli 2023
    Dus een weer een topdag!!!!!!!
  2. Laila kaddouri:
    6 juli 2023
    Wat een leuke dag weer hajar.
    Ik vind je blogs zooo leuk om te lezen! 😍
    Ik kijk uit naar de volgende dagen!!
  3. Abdelhak Belkasmi:
    6 juli 2023
    Als waterrat kan jij je geluk niet op, met al die glijbanen. Je hebt wel het beste schip uitgekozen he! Heel veel plezier. Jamaica pas maar op! She is on here way.
  4. Mohammed Chourak:
    Goed bezig Hajarinoe!
    Je bent duidelijk aan het genieten, Bessahhaa!
    Geniet ervan!

baaaaby shark tundundudun baby shark tundundudun baby shark....

5. Yasmine Kaddouri:
    6 juli 2023
    Wat een leuk verhaal! Het zwembad lijkt wel een film en jij en Maysa zijn de supersterren. Nisrine en ik kunnen niet wachten op het volgende verhaal :)

Groetjes,
    Yasmine en Nisrine
  6. Naima Kaddouri:
    6 juli 2023
    Wat een schrijfttalent heb je Hajar!!!! Gs vooral door, zo leuk om mee te genieten. Stiekem ben ik wel jaloers hoor. Jij en Maysa hebben wel een primeur: de eersten met een cruiseschip en nog naar Amerika!!! Veel kusjes Tante naima en dikke knuffel van Yasmine voor Maysa.
  7. Tante Yousra:
    Hiii hajarie & maytie

Ik geniet zo hard van jullie verhaaltjes 😍 het lijkt alsof ik erbij ben. Maar ik moet wel toegeven, ik tel de daagjes af dat jullie terug zijn in België! Het is hier toch wel saai zonder jullie. Ik ben wel superblij dat jullie het naar jullie zin hebben, en lekker kunnen genieten van het prachtige Jamaica!

Yousra
  8. Sisi:
    Dag lieve Hajar en Maysa,

Wat kan je goed schrijven! Ga zo door want ik lees je blogs heel graag. Wauw ik kan gewoon niet geloven dat er zo een grote zwembad met glijbaan op zo een boot kan! Ik ben benieuwd naar al jullie verhaaltjes als je terug bent. Kusjes en knuffels. ❤️❤️
  9. Yousra Tabla:
    6 juli 2023
    Wauw Hajar! Wat jullie daar allemaal beleven, zo boeiend!

Nu kan je ook Jamaica afvinken als bijzondere bucketlist bestemming.🤩 Check! ✅

Wat een graaf zwembad zie ik op de foto’s. Super leuk! Gelukkig zonder Lemonsharks.😁

Veel plezier nog tijdens jullie indrukwekkende reis! 🫶🏼

Faysal, Yousra en Younes
  10. Abdelwahab:
    7 juli 2023
    Wauw Hajar wat leuk allemaal !
    Ik kan jouw enthousiasme aflezen van alle topgeschreven blogs. Dat laat zien hoe goed je dit kan. Doe zo voort en geniet er vooral van.

Groetjes aan Maysa. Zeg maar tegen haar dat ze niet te veel ijsjes moet eten.

Oom Abdelwahab
  11. Somia:
    7 juli 2023
    Waaauw Hajar je droom! Een zwembad midden op zee... water en nog meer water hahaha geniet van alle leuke dingen want wij zijn stiekem jaloers en genieten zeker met je mee. Ik miste vandaag je blog en ben benieuwd wat je allemaal aan 't doen bent...

Jullie zien er al hartstikke bruin uit! Genieten.....genieten....genieten

Dikke kus van Amir en Maher